Tiedotteet 2006

16.3.2006

Sotiemme veteraanit keräys on käynnissä

Veteraanityö on tärkein Reserviläisliiton lähivuosien painopisteistä. Ikääntymisen myötä veteraanien järjestöllinen sekä henkilötason avuntarve kasvaa kaiken aikaa.

ItakeskusReserviläisliitto on päättänyt osallistua myös vuonna 2006 Sotiemme veteraanit keräykseen, jonka tuotto käytetään Suomen Sotaveteraaniliiton, Rintamaveteraaniliiton, Rintamanaisten liiton ja Kaatuneiden Omaisten Liiton puutteenalaisten jäsenten ja heidän lähiomaistensa hyväksi. Käytännössä tämä merkitsee mm. vielä kotona elävien veteraanien ja heidän omaistensa elinolosuhteisen kohentamista niin, että kotona asuminen voi jatkua mahdollisimman pitkään.

Sotiemme veteraanit keräykseen voi lahjoittaa varoja helposti mm. puhelinsoitolla, tilisiirrolla tai lunastamalla Sotiemme Veteraanit -keräyksen keräysvastikkeen, aidon vuonna 1940 taotun rautasormuksen.

SotiemmeveteraanitLisätietoja keräyksestä ja eri lahjoitustavoista kerrotaan Sotiemme veteraanit keräyksen verkkosivuilla www.sotiemmeveteraanit.fi

Kuvateksti: Vääpelikilta ry oli mukana keräämässä varoja sotaveteraaneille Itäkeskuksessa 13.3.2006 toteutetussa tempauksessa yhteystyössä Itä-Helsingin Reserviläiset ry:n ja Itä-Helsingin Reserviupseerit ry:n kanssa.