Tiedotteet 2007

1.7.2007

Kesäyönmarssi hyvästeli Tuusulan

Kesäyön marssi järjestettiin kymmenennen ja viimeisen kerran Tuusulassa 29.-30.6.2007.

KesayonmarssiMukana oli yli tuhat marssijaa eli suurin piirtein yhtä paljon kuin edellisenäkin vuotena. Matkat vaihtelivat 15 kilometristä aina 30 + 30 kilometriin sekä sotilas- että siviilivarusteissa ja myös sauvakävelijöillä oli oma sarjansa. Sää suosi marssijoita perinteiseen tapaan eikä järjestelyissä ollut valittamista.

Vuonna 2008 Kesäyön marssi järjestetään kesäkuun alussa Vantaalla marssikeskuksena Hakunilan Urheilupuisto. Syynä siirtoon on Helsingin Ilmatorjuntarykmentin lakkautus Hyrylästä ja tukivastuun siirtyminen Kaartin Jääkärirykmentille. Lisätietoja muutoksista löytyy marssin verkkosivuilta osoitteesta http://www.kesayonmarssi.fi/2008/

Vääpelikilta ry ei tänä vuonna saanut koottua omaa joukkuetta marssille. Yhdistyksen jäseniä oli kuitenkin mukana useissa eri joukkueissa sekä yksittäisinä marssijoina.

Kuvassa Vääpelikilta ry:n jäsenet Juha Parkkonen ja Raimo Puotsaari perjantaina 15 kilometrin "puolimatkan krouvissa" Järvenpäässä.