Tiedotteet 2007

13.11.2007

Piirihallitus uudistui

Helsingin Seudun Reserviläispiiri ry:n syyskokouksessa 12.11.2007 valittiin piirille uusi puheenjohtaja.

Parkkonentsto
Juha Parkkonen on toiminut aiemmin
piirihallituksen 2. varapuheenjohtajana.

Kolme vuotta piiriä johtanut Jukka Pietiläinen luopui tehtävästä työesteiden vuoksi kesken kauden ja uudeksi piirin puheenjohtajaksi valittiin yksimielisesti Kimmo Karinen Espoon Reserviläisistä. Hän on toiminut aikaisemmin piirin 1. varapuheenjohtajana.

Piirin uudistettujen sääntöjen mukaan piirihallituksen koko pieneni ja sen toimikausi on vuosi. Uuteen piirihallistukseen valittiin Erkki Andersson, Ilkka Jolma, Juhani Parkkari, Juha Parkkonen, Teemu Rajalainen sekä Joija Tikkanen. Uusien sääntöjen siirtymäsäännösten mukaan uusi piirihallitus aloitti toimikautensa välittömästi.

Piirihallitukseen valittu Vääpelikilta ry:n puheenjohtaja Juha Parkkonen painottaa, että uudessa hallituksessa jäsenet eivät ole enää omien yhdistystensä edustajia vaan piirin puheenjohtajan luottohenkilöitä. Piirin asioita edistämällä parannetaan kuitenkin samalla myös siihen kuuluvien yhdistysten toimintamahdollisuuksia.

Parkkosen vastuualueeksi piirihallituksessa on suunniteltu varapuheenjohtajan tehtäviä sekä koulutusta ja yhteistyötä puolustusvoimien kanssa.