Tiedotteet 2009
22.3.2009 13.00
Vääpelikilta ry:n puhelinkampanja alkoi
Kaikille jäsenille soitetaan lähiviikkoina.
Syksyllä 2008 järjestetty Vääpelikilta ry:n jäsenkysely osoitti, että jäsenet toivovat yhdistykseltä aktiivisempaa ja tiiviimpää yhteydenpito. Vuoden 2009 toimintasuunnitelmassa korostetaankin jäsenhuollon merkitystä, jonka yhdeksi konkreettiseksi tavoitteeksi asetettiin henkilökohtainen yhteydenotto kaikkiin jäseniin vuoden aikana.Vääpelikilta ry:n johtokunnan jäsenet ottavat puhelimitse yhteyden jokaiseen yhdistyksen yli 160 jäseneen huhtikuun puoliväliin jatkuvan kampanjan aikana. Puhelujen avulla pyritään kartoittamaan tarkemmin kunkin jäsenen aikaisempaa aktiivisuutta sekä toiveita yhdistyksen toiminnan suhteen. Jäsenille myös kerrotaan yhdistyksen tulevista tapahtumista ja muusta toiminnasta sekä yhdistyksen kautta saatavissa olevista tuotteista ja palveluista. Lisäksi puhelun yhteydessä tarkistetaan jäsenten yhteystietojen ajantasaisuus.
Soittajan numero on näkyvissä
Jokaiselle johtokunnan jäsenelle on nimetty noin 15 samalla alueella asuvaa jäsentä, joille he soittavat. Puhelut soitetaan pääsääntöisesti iltaisin. Soittajan numero näkyy numeronäytöllisissä puhelimissa, mm. matkapuhelimissa.Kampanjan avulla saatavilla tiedoilla voidaan tarkentaa tietoja jäsenten Vääpelikilta ry:n toimintaa koskevista toiveista ja odotuksista. Tietoja hyödynnetään myös vuoden 2010 toiminnan suunnittelussa. Ajantasalla olevat yhteystiedot mahdollistavat puolestaan entistä kattavamman ja tehokkaamman tiedottamisen yhdistyksen sisällä.