Tiedotteet 2011

10.5.2011 17.30

Vääpelikilta ry esillä Reserviläisen kolumnissa

Parkkonen listasi reserviläistoiminnasta saamiaan hyötyjä.

parkkonen kolumniVääpelikilta ry:n entisen puheenjohtajan ja nykyisen johtokunnan jäsenen Juha Parkkosen kirjoittama kolumni on julkaistu Reserviläinen-lehden numerossa 3/2011, joka ilmestyi 9.5.2011. Kyseistä numeroa painetaan liki 10000 ylimääräistä kappaletta, joita jaetaan mm. kesäkuussa vuoden suurimpaan sotaharjoitukseen osallistuville reserviläisille. Lehden avulla esitellään kertausharjoituksiin osallistuville reserviläistoimintaa ja houkutella heitä mukaan reserviläisjärjestöihin.

Parkkonen sai tehtäväkseen kirjoittaa kolumnissaan niistä hyödyistä, joita hän on saanut reserviläistoimintaan osallistumisesta. Hän kertoi myös omista motiiveistaan osallistua vapaaehtoiseen maanpuolustukseen sekä reserviläisharrastuksen vaikutuksesta hänen työuraansa.

Kolumni "Reserviläistoiminnasta tuli ammatti" on luettavissa myös Reserviläinen-lehden verkkosivuilta.

Reserviläinen-lehti jaetaan valtakunnallisesti sekä Reserviläisliiton että Suomen Reserviupseeriliiton jäsenille. Lehden levikki on 57.717 kpl (LT 2004).