Tiedotteet 2014

3.12.2014 17.32

Vääpelikillan syyskokous 2014

Vääpelikillan syyskokous pidettiin jälleen kerran Ilmailumuseon tiloissa. 17:00 aloitettiin vuoden viimeinen johtokunnan kokous. Kokouksen jälkeen siirryttiin kahvitteluun joka edelsi varsinaista syyskokusta.

Johtokunnan kokous

Johtokunta kokoontui vuoden viimeisen kerran Ilmailumuseon tiloihin pitämään kokousta. Johtokunta oli kahta jäsentä lukuunottamatta paikalla. Jäsenasioiden ja jaoksien asioiden jälkeen käytiin lävitse syyskokouksen asiat. Kokous päätettiin hyvässä hengessä ja siirryttiin kahvituksen pariin, jonne syyskokoukseen osallistuvat jäsenet olivat jo kerääntyneet.

Syyskokous

Kahvittelun jälkeen Vääpelikillan väki siirtyi auditorioon. Kokous aloitettiin ansioituneiden jäsenten muistamisella. Esko Sarkaselle annettiin killan viiri kiitokseksi toimistaan killan eteen. Vääpelikillan risti myönnettiin ansiokkaasta ja pitkäjänteisestä toiminnasta Timo Tuomelle ja Erkki Joukaiselle. Jäsenistölle oli tullut muitakin huomionosoituksia. Helsingi Reserviläispiiri oli myöntänyt 1. lk:n ansiomitalin Lassi Paavonkalliolle ja 3 lk:n asimomitalin Kaarlo Hyväriselle ja Nikolai Ylirodulle.